Home

Za sada bez dobrog naslova

Razmišljam nešto, sve je veći broj džipova i terenaca na ulicama Beograda. I oni naravno, zagađuju okolinu. Zagađuju je toliko da čak u mnogim zemljama postoje velike takse za one koji voze džipove. Recimo, postoje i posebni porezi za vozače terenaca u Londonu, gde je gradonačelnik rekao “Dragi sugrađani, naši putevi su moderni i ulice dobre, nema potrebe da po njima vozite džipove, slobodno vozite normalne automobile”. Oni koji naravno i dalje hoće da se “džekiraju” dobijaju solidne dažbine a dužni su i da ponekada modifikuju svoje izduvne sisteme itd.

Tu dolazimo do glavnog problema, odnosno pitanja – da li su terenci u Srbiji (i Beogradu) hir bogatih ložana ili najosnovnija potreba? Znate li vi za bilo koju ulicu u Beogradu koja je sa dobrim asfaltom bez rupa? Ja ne znam. Ne samo da šahtovi ulegnu u asfalt posle dve do tri nedelje i time naprave rupu, već se rupe i same od sebe javljaju jer su bajni putari odradili sjajan posao i postavili asfalt koji je 100% čist bez primesa praška za pecivo i bebi pudera … a ne, čekaj, nije to ta branša.

Na Gazeli postoje oni “češljevi” koji spajaju most, umal’ što se ne otvore, na Brankovom mestu postoje 3-4 ogromne rupe, ulice oko Slavije su sve samo ne bez rupa. Stoga se stvarno isplati kupiti auto iz NemačkU, ne zato što je njega vozila nemačka bakuta nedeljom do crkve koja je 100 metara dalje pa je auto očuvan, već zbog toga što bi, da ga je vozio tačno i Kobra 11, auto bio u boljem stanju nego kad dođe kod nas gde se posle dve nedelje vožnje po domaćim putevima automobil sav “rasklima”, mora da se reglira, škripi, puca… Stoga, predlažem Lada Nivu! Gledao sam čak na TV-u izveštaj, u nju opušteno može da se uradi plin u neki zadnji deo nešto iznad branika sa donje strane, dža bu.

To Top